Ga voor gemak, bespaar tijd en geld.

Besteed uw kledingmanagement volledig uit.

Ik wil meer weten
Kies voor gemak met

Adamm

ADAMM is ons kledingmanagementsysteem. Met ADAMM regelt u eenvoudig en efficiënt alle zaken rondom de bedrijfskleding voor uw medewerkers. Van het beschikbaar stellen van de juiste bedrijfskleding tot het afleveren op locatie of aan huis. Daarnaast geeft het platform u 24/7 inzicht in alles wat u moet weten rondom het gebruik van bedrijfskleding door uw personeel.

Ik wil meer weten
Wat ADAMM u biedt

6 voordelen

Vereenvoudiging van interne processen

Met gemak budgetteren, bestellen en passen. Uitbesteden van opslag, distritubtie, certificering en reparatie.

24/7 inzicht

Altijd en overal inzicht in verstrekte bedrijfskleding, PBM en andere persoonsgebonden uitrustingen.

Herinneringen

Krijg automatisch notificaties van periodieke keuringen, certificering en onderhoud.

Toegang per medewerker

Mogelijkheid om per medewerker toegang te verlenen en taken toe te wijzen zoals inkopen, bestellen, passen, etc.

Financieel inzicht

Geeft alle nodige informatie om kostenbesparende onderhandelingen te voeren met leveranciers.

Kostenbesparing

Verlagen van interne bewerkingskosten, vergemakkelijken van processen en inzicht in het volledige bedrijfskledinggebruik leidt tot kostenbesparing.

Ga voor gemak. Bespaar tijd en geld.

Besteed uw kledingmanagement volledig uit.
Contact met ons?

Stel een vraag

Stephen Brouwer
Stephen Brouwer
Verkoopspecialist bedrijfskleding
Onze website maakt gebruik van cookies om uw browse-ervaringen op onze website te verbeteren en om ons websiteverkeer te analyseren. Gaat u voor een optimaal werkende website? Kies dan voor Accepteren. Bekijk voor meer informatie onze privacy verklaring.