Bel ons 038 - 385 9299 | kleding bestellen
zoeken
Adamm Log in Adamm Demo

 

 

 

 

ADAMM Cloud
online beheer van kleding en gereedschap

De Haan Bedrijfskleding geeft met het online systeem ADAMM u nu de mogelijkheid om uw bedrijfsprocessen (m.b.t. inkoop, uitgifte, onderhoud en vervanging van bedrijfskleding, persoonlijke beschermingsmiddelen en andere functie gebonden uitrusting) efficiënt en effectief  te managen. Het enige dat u nodig heeft is een goede internetverbinding en een (tablet)PC of smartphone.

Met als resultaat een besparing van tenminste 10%  op de totale kosten van bedrijfskleding en gereedschappen.

 

Wat doet ADAMM voor U?

 

  • Vereenvoudiging (tijdbesparing) van de interne processen (budgetteren, bestellen, passen, opslag, distributie, certificering, reparatie)
  • Geeft permanent  inzicht in de verstrekte bedrijfskleding, pbm’s en andere persoonsgebonden uitrusting (waar, bij wie, hoeveel, slijtage- en reparatiegraad, kosten, budget/ werkelijkheid, voorraad etc.)
  • “Herinnert u aan” periodieke keuringen/ certificering/ onderhoud voor alle persoonsgebonden uitrusting
  •  Geeft u de mogelijkheid per functie (medewerker, inkoop, administratie) toegang te geven om de aan hun toegekende beheerstaken uit te voeren (inkopen, passen, in de voorraad plaatsen, keuren, aanmelden voor onderhoud etc.)
  •  Geeft alle info (rapportage) om kostenbesparende onderhandelingen te voeren met uw leverancier
  • Verlaging interne bewerkingskosten leidt tot kostenbesparingen in de ordegrootte van 5-tot 15% van uw huidige integrale kosten van aankleding door:verlaging pas- en zoektijd
     

- verlaging voorraadkosten
- verlaging interne bewerkingskosten
- verlaging interne bewerkingskosten

 

Werkkleding werkschoenen pbm's

 
 


Persoonsgebonden bedrijfskleding bestellen

ADAMM Cloud maakt het mogelijk dat-binnen een centrale inkoopovereenkomst- door meerdere “ inkopers” bedrijfskleding en andere persoonsgebonden uitrusting kan worden besteld/ afgeroepen. Vanuit meerdere functionele of geografische locaties. Maar zonder dat de vooraf ingestelde (inkoop)condities in gevaar komen. 

Indien wenselijk kunnen alle medewerkers (beperkt) toegang krijgen tot ADAMM en zo hun eigen bedrijfskleding bestellen. Afleveradressen wijzigen, opdrachten voor bewassing invoeren. Echter, altijd binnen de mogelijkheden die u als centraal beheerder van de bedrijfskleding (of gereedschappen en andere persoonsgebonden uitrusting ) heeft ingesteld.

ADAMM

Overzichtelijke rapportage van al uw bestellingen

Meten= weten. ADAMM Cloud biedt de inkoper, afdelingsmanager, administratie en de medewerker gemakkelijke samen te stellen en te lezen overzichten. Per verslagperiode (jaar, maand, week etc.). Zodat een ieder vanuit zijn eigen verantwoordelijkheid inzicht krijgt in wat voor hem/ haar op dat moment van belang is.

Vraagt u maar!

Hoe lang heeft de leveringen van gewassen kleding geduurd bij leverancier X,Y of Z. ? Wanneer wordt de bedrijfskleding voor afdeling D geleverd? Hoeveel % van het budget is verbruikt? Door medewerker P.K.? Wanneer moeten de gereedschappen van afdeling A op nieuw gecertificeerd worden? Wat is het slijtage % van de overalls in de fabriek B.?
Kortom, op iedere denkbare vraag over de afwikkeling van uw bedrijfsproces heeft ADAMM antwoord. Als u een goede internetverbinding heeft, zorgen wij voor het in- en overzicht!

Neem contact op

Stuur een mail naar Jan Bernhard Visscher adviseur Adamm of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer: 06-538 13 200 
 

E-mail

Kunnen wij u helpen?






Direct contact!

contact opnemen

Neem direct contact met één van onze medewerkers die uw graag helpt met uw vraag!

Bel ons op: 038 - 385 92 99